03/07/2012

My U.K. Open Closet

BeFunky_VintageColors_1_2


EN: Hi everyone! So a few weeks ago I decided to re-record my "open closet" video from when I was still in London living at my Family´s house. The first time I did it I ended up hating it ´cause it was shot at night and the lighting in my bedroom was terrible yellowish and then I had to do sooo many "takes" because of my little cousin was always making noise and calling me bla bla bla. So one day early in the morning I was alone (only with my big cousin) and decided to give another try. So if you would like to see it, see the video below :).
PT: Olá a todos! Algumas semanas  atrás eu decidi re-gravar o video do meu "guarda roupa aberto", de quando ainda vivia em Londres na casa de uns familiares meus. A primeira vez que tentei acabei por odiar, isto porque foi gravado à noite, a luz do meu quarto era terrivelmente amarelada e depois fiz tantos "takes" porque o meu priminho estava sempre a fazer barulho e a chamar-me bla bla bla. Então um dia de manhã estava em casa sozinha (apenas com a minha prima) e decidi tentar mais uma vez. Ora se estiverem interessados em ver, vejam o video que se segue :).

EN: Sooo what you think? I know it´s not an amazing "wardrobe" but that was what I had while   living in London, only like a quarter of my wardrobe back in Portugal. It was HELL somedays trying to think what the hell was I gonna wear, because I was sooo tired of always wearing the same things >.<. 
Do you have a video or Blog post similiar to this? Share with me if you please :P!
Don´t forget to Like and comment the video over on Youtube if you want, my channel is Nerak86. :)
One day I might do another video but with my wardrobe from Portugal, what do you think?
PT: E então o que acharam? Eu sei que não é um espetáculo mas era o que tinha quando estava em Londres, apenas tipo um quarto do meu guarda-roupa de Portugal. Houve dias em que era o puro INFERNO ter de pensar no que vestir, porque eu estava tããão farta de estar sempre a usar a mesma roupa >.<.
Vocês tem um video ou post no Blog com algo semelhante? Partilhem se quiserem :P!
Não se esqueçam de dar um "Gosto" e de comentar lá no Youtube se quiserem, o meu canal é o Nerak86. :)
Um dia talvez faça um outro video mas com o meu guarda-roupa de Portugal, o que acham?

This picture was taken and belongs to Me/Karen U..

15 comments:

  1. super cool! i would like to have something similar, because my closet is about to explode!! lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah o meu guarda fato em Portugal tb está prestes a explodir!

      Delete
  2. Muito organizadinho.

    http://trendy-twins.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. Muito obrigada fofinha!! =D Beijoca enorme!! =D

    ReplyDelete
  4. Omg, o teu closet esta tao arrumadinho pa!
    Que fixe!
    Obrigada pelos comentarios! E e' verdade, ha gente que nao se manca mesmo hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHA não é todos os dias que ele fica assim, durante a semana é sempre o caos.

      Delete
  5. Muy bien organizado, ya que no estabas en tu casa!!! extrañarías todas tus cosas...
    Hablas muy bien en inglés!!!
    Buen comienzo de semana, guapa!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  6. Olá querida!!
    Adorei, muito bem organizado;)
    Quem me dera que o meu tivesse assim ehehheh;)

    Tinhas o que precisavas, né??
    Não ias levar o guarda roupa inteiro de Portugal para lá;)
    Gostei muito;)

    Beijinhos Grandes
    http://pinkstarnailsanastacia.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi Anastacia, não é todos os dias que ele fica assim.
      Olha que bem gostaria de ter levado mais roupa de Portugal, era de maneira que poupava mais dinheiro XD.
      xoxo

      Delete

Thank you for taking the time to visit my Blog. I really do appreciate.
If you are leaving me a comment PLEASE leave a link TO YOUR BLOG if you have one, so that I can reply and pay you a visit aswell.
xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...